Saya memang teringin nak bukak Night Club :) Alaaa tau lah tak elok kan tapi saya minat so tak kisah la ape yang orang nak cakap pun janji tak kacau gaji mak bapak dorang kan. Nak bukak night club ni pun terpengaruh ngan game Night Club City lah ni, boleh pulak tadi syud ila ngan ika boleh tokok tambah ngan impian kte ni haa, lagi membuak2 lah kan perasaan nak bukak night club ni. Haa pada masa yang sama jugak, kite orang ada lah bincang2 pasal benda alah ni. Kalau lah menjadi club ni mesti best kan? Haa cuba lah tegok kat bawah tuuu

Owner club : Semesti nye saya lah kan
Lokasi : Di dalam Hotel Syud 
Bartender : Shamil, Anuar, Aiman, Roshan
Bouncer : Tentulah si tough Hasif, Mata besar dan juga Fahmi
Deejay : Alan, Ajib, Mansor 
Penari Male : Apek*permanent 
Penari Female: Ah tentunya cantik bukan, Dalila*part time
VVIP : Sesiapa yang berbuat baik dengan saya
Party : Boleh booking dalam masa dua minggu ye
Jenis2 Party :-
Green Night*special (every Sunday)
Ladies Night
Kak Limah Time
Drunk Party/Wild Party (only available for VVIP)
Dance Party
Scream Party*especially for Syud
*you can also rent our Gempakz Deejay

Hmm okay kan? Ni baru je dalam hotel Syud, belum lagi kat tempat lain. Kalau nak jadi VVIP boleh la email saya sebelum masuk, Club ni public so tak kesah lah kan sape2 nak masuk, tapi under age memang tidak dibenarkan sama sekali. Masa operasi hanya malam sahaja dan peringatan kepada semua, Green Night anda hendak lah memakai sesuatu yang berwarna hijau supaya kena dengan party tersebut. Sekian~


No comments:

Post a Comment